Regulamin rezerwacji wizyt
§1
Niniejszy regulamin określa zasady przyjęć w Harmonic Voice i dokonywania rezerwacji terminów wizyt u Nauczycieli na stronie www.harmonicvoice.pl lub przez telefoniczną rejestrację.
§2
Rezerwacji terminu wizyty u Nauczycieli można dokonać przez Internet, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dodatkowo rezerwacji można dokonać dzwoniąc na wskazany na stronie numer telefonu w godzinach jej pracy- numer jest podany na stronie Harmonic Voice.
§3
Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza rezerwacji udostępnionego na stronie www.harmonicvoice.pl a następnie opłacenie wizyty. Na adres poczty elektronicznej przyjdzie mail z numerem konta i kwotą do zapłaty. Po otrzymaniu wpłaty na adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji i zapłaty, co oznacza, że wizyta została przyjęta.
Jeżeli w określonym w wiadomości mailowej czasie nie otrzymamy środków na konto rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli wizyta jest umawiana poprzez kontakt telefoniczny z rejestracją, to warunkiem jej przyjęcia jest podanie swoich danych, wybór terminu wizyty oraz opłacenie wizyty – numer konta, na który należy przesłać środki przyjdzie w e-mailu o tytule ,,Oczekuje na płatność”. Po opłaceniu wizyty na adres poczty elektronicznej przyjdzie mail z potwierdzeniem rezerwacji i zapłaty. Dopiero wtedy rezerwacja uznawana jest za przyjętą. Jeżeli w określonym w wiadomości mailowej czasie nie otrzymamy środków na konto rezerwacja zostanie anulowana. Drugą możliwością jest opłacenie wizyty
w gabinecie.
§5
Harmonic Voice ma prawo anulować rezerwację, jeśli Klient nie pojawi się na wizycie o wyznaczonej godzinie i kontakt na podany przez Pacjenta numer telefonu nie będzie możliwy.
§6
Harmonic Voice ma prawo anulować rezerwację w przypadku braku opłacenia przez Klienta wcześniejszych wizyt lub w sytuacji nie przyjścia na umówione terminy wcześniejszych wizyt.
§7
Jeśli wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Nauczyciela, zostanie umówiony nowy termin wizyty.
§8
Umówioną wizytę można odwołać, najpóźniej 48 godziny przed wizytą, wyłącznie pod numerem telefonu +48 576 603 719 lub telefonicznie u swojego Nauczyciela.
§9
Jeśli Uczeń anuluje wizytę lub zmieni jej termin po przekroczeniu 48 godzin przed sesją, to taka wizyta jest płatna – pełna stawka za daną wizytę. Podobnie, jeśli Uczeń nie pojawi się na wizycie i nie anuluje jej, to ponosi pełny koszt za wizytę.
§10
Jeśli wizyta została odwołana lub zmieniono jej termin nim upłynęły 48 godziny przed wizytą, to opłata za wizytę zostanie zwrócona. Zwrotów dokonujemy przelewem w ciągu 21 dni. W celu uzyskania zwrotu prosimy o wysłanie wiadomości na nasz adres e-mail: kontakt@harmonicvoice.pl i podanie imienia i nazwiska osoby zapisanej na wizytę oraz daty spotkania.
§11
Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty odbywały się w wyznaczonym czasie, jednak w szczególnych okolicznościach mogą się wydłużać. Prosimy o wyrozumiałość w razie ewentualnych kilkunastominutowych opóźnień.
§12
Wizyta odbędzie się w gabinecie przy ulicy Kilińskiego 177 w Łodzi w lokalu numer 1. Sesja online odbędzie się za pomocą platformy Skype lub Zoom. Login Skype lub link do spotkania zostanie wysłany mailowo bądź SMSem przed sesją.
§13
Ceny znajdujące się w formularzu rezerwacji wyrażone są w złotych polskich.
§14
Płatność za wizytę regulowana jest przelewem lub gotówką.
§15
Warunkiem rezerwacji terminu wizyty jest zapoznanie się przez Ucznia z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień.
§16
Możliwe są zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany te nie muszą być podane do wiadomości Ucznia. Rezerwacje złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§17
Harmonic Voice jest prowadzone przez firmę Harmonic Voice Justyna Ciepłucha-Woźniak, z siedzibą przy ul. Kilińskiego 177/1, 90-353 w Łodzi – REGON: 540084378, NIP: 7262708761.
§18
Reklamacje można składać na adres e-mail kontakt@harmonicvoice.pl Wniosek reklamacyjny zostanie rozpatrzony do 30 dni.